Sonra o doğum günü faciası yaşandı. Ben beş yaşına geldim diye oturmuş karalar bağlarken, bunu bir kutlama havasına soktukları için annemle babama fena bozulmuştum.
Nedense evdeki tüm ilaçları yutup kendimi
öldüreceğim gibi tuhaf bir düşünceye kapılmıştım.
Oysa böyle bir salaklık yapar kim yapar ki?
Kendini camdan aşağı atmak varken..