Yasin

Yasin
@yysngltkn
Benim için elmalı kurabiyeden daha tatlı bir şey varsa o da kitaplardır.

Yasin

, bir kitabı okumaya başladı
Ercan Kesal
8.4/10 · 6bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Çevremi incelemeye hiç zamanım olmadı Mac, hiç. Yaprakların nasıl büyüdüğünü inceleyemedim. Etrafımda olup bitenleri gözleme fırsatım olmadı. Bu sabah çadırda bir karınca yolu fark ettim. Onları seyredemedim. O sırada başka bir şey düşünüyordum. Bazen bütün gün oturup böcekleri incelemek gelir içimden, hiçbir şey düşünmeksizin. … Bir kereliğine, bir an için bu duyguyu tatmak… Hiçbir şeye böyle bakmadım. Hiçbir şeyi incelemeye zamanım olmadı. Her şey gelip geçecek ve ben hiçbir şeyi anlamayacağım… bir elmanın nasıl büyüdüğünü bile.”
Sayfa 301 - Sel Yayıncılık·Kitabı okudu
Alıntı

Yasin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·316 syf.·
Beğendi
·
41 günde okudu
·
Okunma: 10 Eylül 2025 00:00
·
2025 3. kitabı
John Steinbeck
8.4/10 · 7,7bin okunma