Eda

Eda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
Beğendi
·
6 saatte okudu
·
2018 39. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 134,8bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çektiğim hissiz ve bulanık uyku, ölüm ve yaşam arasındaki koşumda verdiğim tek molaydı...
Bu Dünya’da yapılan hiçbir iyilik cezasız kalmaz.

Eda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·120 syf.·
8 günde okudu
·
2018 38. kitabı
Ama bu dünyada hiçbir şey kalıcı değildir. Mutluluk, bir kez geldikten hemen sonra azalır. Biraz zaman geçince bitmeye yüz tutar. En sonunda da tükenir ve biz her zamanki ruh halimize döneriz. Tıpkı suya atılan bir çakıl taşının yüzeyde oluşturduğu dalgalar ve sonra o dalgaların giderek kaybolması gibi.