Aşık olmayı denedim, hem de bir kez değil iki
kez.İnanın bana korkunç acılar
çektim.Ruhumun derinliklerinde çektiğim acı ile alay eden bir ses işittiğim halde acı
çekmeye devam eder, üstelik deli dolu aşıkmışım gibi kıskançlık krizlerine girerdim.Bunların hepsinin sebebi can sıkıntısıydı baylar, emin olun can sıkıntısıydı.