Yalın ve akıcı bir anlatımla yazılan, kuvvetli duygu çözümlemeleriyle zenginleştirilen romanda, bireysel hırsların körleştirdiği ruhun nasıl bir yangınla mücadele etmek zorunda kaldığını genç öğrencilerin dilinden, Erzurum'un dertli ovalarına kadar uzanan samimi bir mücadele hikâyesini anlatan bu kitabı beğendim. Önemli dersler içeriyordu fakat şiirleriyle kıyaslanırsa bence romanın dili çok aşağıda kalır. Yazarın şiirleri benim için çok daha değerli ve doyurucu. #okudumbitti #kitapyorumu
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Tarihin tozlu yollarında tüm heybeti ve güzelliğiyle müthiş bir deniz fırtınasında batan gemide kaybolan insanların birbirine tutunarak yitirdiklerini aradıkları mükemmel bir eserdi. Edebî dili oldukça güçlü bir o kadar da akıcıydı.
Dört âşığın sevgileri için verdikleri gerek maddi gerekse manevi mücadeleleri, sakladıkları sırları, seve seve yüklendikleri emanetleri çok yönlü anlatan duygu dolu bu kitapta aradığınız o aşkı bulacağınıza eminim. Aşkın insana yaşattığı olumlu ve olumsuz tüm duyguları iliklerinize kadar hissedeceksiniz.
Karakterlerin her birinde kendinizden bir parça bulabileceğiniz bir eser. Hele o son sayfalarda ne çok ağladım bir bilseniz... Artık ben aylarca düşünürüm bu romanı. Hadi koşun okumaya! #okudumbitti #neokudum #neokumalı #tasavvuf #edebiyat #oku #özet #kitapyorumu