direkt çok kötü. karakterlerin yavanlığı,korkunç toksik konusu ve yazarın olayları falan derken kitabı yarısında bıraktım. önyargılı olmadan okuyacaktım tıpkı verity gibi -ki onu baya beğenmiştim- ama o kadar akmadıki anlatamam. yarısını anca okuyabildim.
aşırı aşırı güzeldi bunu okumaya bir türlü fırsat bulamıyordum rastgele gelişti her şey. cidden tuğla gibi ama bir o kadar da akıcıydı. karakterlere alıştıktan sonra su gibi akıyor.
OStephen King · Altın Kitaplar · 20257,4bin okunma
neden bilmiyorum ama beni kendisine çok çekemedi. evet sonu baya ters köşe falan ama eksik bir şeyler vardı kitapta benim için. hikayenin gidişatı çok klişeydi galiba onu sevemedim? taş kağıt makas’ı daha çok beğenmiştim onu okumanızı öneririm ilk olarak.