Anton Çehovun okuduğum 2. eseri.İlk olarak martıyı okumuştum tiyatro türündeydi. Bu ise hikaye olarak yazılmış.Bir doktor olarak dönemin aydın kesiminin felsefi düşüncelerini, hayat tarzını, kaygısızlığını yansıtırken aynı zamanda sıkıntı, acı çeken, çaresiz hastalarını yansıtmış; iki uç kesimi çok güzel ele almış.Her doktor adayının özellikle psikiyatri adaylarının okuması gereken güzel bir kitap. Keyifle okudum.Yazarın diğer kitaplarını da listeme ekledim.