"korku...korku ve insan, korku ve insan talihi, insanın insana hücumu, o hiç yere düşmanlık. Fakat neyi anlatabilirdim? İnsan neyi anlatabilir? İnsan insana, insanlara hangi derdini anlatabilir? Yıldızlar birbiriyle konusabilir, insan insanla konusamaz. "
Teknolojiyle hızla yükselirken agirliklarimizdan! (Duygularımızdan) kurtulmamız gerekir elbette. Duygularımızı attıkça yukseliriz, yükseldikçe de duygusuzlaşır mekanikleşiriz. Peki bu bize mutluluk getirir mi? Doyumsuz nefsimiz daha yok mu derken ahlaki özelliklerimiz buhar olup uçuyor. İşte kitap bitince böyle duygulara kapildim. Son bölümü özellikle sevdim. Tavsiye ederim hala dan Brown okumadiysaniz eh bı yerden başlayın.
BaşlangıçDan Brown · Altın Kitaplar · 201726,3bin okunma