Arayışlar.. insanın önce kendini araması. Okumaya başlarken insan önce şunu düşünüyor. Ne bizi tatmin etmesi gereken aile mi , iş mi ,eş mi, çevre mi...? Ve ilerledikçe anlıyorsun ki Insanın tatmini önce kendi olmalı. Kendini gerçekleştirememiş biri ne kadar mükemmel olursa olsun bunların hiç birinde mutluluğu bulamayacaktır. Hayallerinin peşinden koşmaya cesareti olmayan biri mutlu da olamaz mutlu da edemez.