Bu şekilde bir hayvanın özellikle de biz atın ağzından yazılan kitaplar benim hep ilgimi çekmiştir. Bu kitabı alma sebebim de tamamıyla buydu. Kitabı alırken çok heyecanlıydım okumak için. Okumaya başladığım anda da elimden bırakamadım zaten ve kısa sürede bitirdim.
Kitabın konusu ve anlatımı gerçekten çok güzel. Yazar öyle güzel yazmış ki gerçekten bir atı dinliyormuş gibi hissettim kitap boyunca. Eski zamanlarda atların yaşadığı zorlukları, onlara yapılan zulmu çok güzel yansıtmış. Ayrıca dili de çok akıcı. İnsanı sıkan, bunaltan bir havası yoktu kesinlikle.
Diğer klasik kitaplar gibi ağır bir dili de yoktu. Klasik okumaya başlangıç aşamasında çok iyi bir tercih olabileceğini düşünüyorum.
Herkese keyifli okumalar diliyorum. <3