"Bu dünyada seni asla terk etmeyecek biri olduğunu biliyor musun? Daima senin yanında olacak tek kişi yine sensin! Kendine özen göster, şefkatle bak, yargılamadan gücünün ve zayıflıklarının farkında ol. Önce kendini bütün varlığınla seversen bir başkasını da korkmadan sevebilirsin. Yalnız hissediyorsun çünkü kendinle ilgilenmiyorsun. Yaşaman gereken neyse onu yaşıyorsun, amaçlarına ulaşmak için doğru zamanda doğru insanlarla karşılaşıyorsun. Hayal bile edemeyeceğin kadar seviliyorsun."
Affet beni ev sahibi.. duvarlarını yine çocukluğuma açtım. ve affet beni anne.. bir zamanlar duvarları boyuyorum diye kızdığın o küçük Zehroş yıllar sonra büyüdü sandın ama meğerse büyümek duvarlara dokunma isteğimi geçirmiyormuş. dayanamadım.. beyazın sessizliğine çiçekler çizdim,sarmaşıklar dolandırdım gariban anahtarın etrafına bir de kedo iliştirdim şenlendirdim, işte şimdi bakmalara doyamam :)