Zehra

Zehra
@zehrayyyyy
insanlar en çok birbirlerini anlamamak üzere anlaşıyorlar
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İbrahim: ben batıp gidenleri sevmem dedi dedi; bunu işittim. çok oldu,yollara hasret buldum kendimi
girmişsem bu mevsimden içeri yuvasını kaybetmiş bir kırlangıç olarak bir anlamı var elbet yani kaybolacak kadar yürümüşsem, gülüşünle sendeleyip düşmüşsem şaşkınlığın ayakuçlarına bunun bir anlamı olmalı. surlar yıkıp, ordular dağıtıp, çiğneyerek buğday tarlalarını varmışsam kalbinin karanlık kapılarına fakat fırtına önünde bir kuru yaprak kadar savunmasızsam karşında, öyle bilirim ki; öğrenmediyse insan nedir sevilmek, hüzne kendini mecbur kılar bundandır, üzerimde uçamayan bir kuşun kanat ağrısı..𓅫
anladım, hiçbir şeyin birazı olamazmış insan.
tuhaf marifetler edindim zaman sonra güne erkenden bir sigarayla başlamayı iyi olmayı ansızın, nasılsın diye kim sorarsa