Çünkü insan sadece nefes alarak yaşamaz; anlamla yaşar. Eksilen anlamlar böyle böyle kaybettirir kendini..Yabancılığı kader, uyumsuzluğu kişilik, mutsuzluğu olgunluk zanneder.
Oysa bu bir uyum değil, alışmadır.
Ve alışmak, bazen en tehlikeli konfordur.
Yeager
@sigarakahve
·
İnsanın ait olmadığı bir çevrede yaşamasından feci bir şey olamaz.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İnsanlar her şeyi büyük isterler. Büyük olmayan şeylere tenezzül etmek akla bile gelmez. Oysa biz neden büyükmüş gibi davranırız? Neden herşeyden büyükmüş gibi sanarız? Olan her şey bizim içinmiş gibi davranırız? Ya da bunu düşünmek neden aklımıza gelmez? Ve sorular böyle gider çünkü asıl olan biz, her şey bize bağlı, biz ne olursak o olur diyerek düşünürüz.