Hz.Peygamber “Her ümmetin bir fitnesi vardır,benim ümmetimin fitnesi de maldır” buyuruyor.Bunu bir köşeye yaz.Unutma.
Vay ki mal hırsı ile yanıp-tutuşana.
Kul “malım,malım” der durur.
Halbuki onun malından kendisine düşen sadece şudur : yiyip tükettiği , giyip eskittiği , verip kurtulduğu.