Yazarın, okuduğum ikinci kitabı. Göz alıcı bir güzelliği olmasa da, yine de okunası bir polisiye. Karakterlerin his ve düşünceleri güzel yansıtılmış. Kendinizi çok rahat bir şekilde karakterlerin hislerine kaptırabiliyorsunuz. Polisiye türünden hoşlanmıyor olmama rağmen, bunu beğendim.