hani paylaştığımız sırlar,nerede kardeşlik yeminlerimiz?
birlikte geçirdiğimiz o mutlu saatler,
ayrılma zamanı geldiğinde aceleci zamanı lanetlememiz,
unuttun mu bütün bunları?
okul arkadaşlığımız,safiyane çocukluğumuz..
biz iki hünerli tanrı gibi aynı yastığa oturur,
bir örnek üzerine aynı çiçeği işlerdik
aynı şarkıyı aynı tonda söylerdik;
ellerimiz,seslerimiz,düşüncelerimiz
bir bedende saklanmıştı sanki.
birlikte büyüdük bir çift kiraz gibi,
görünüşte ayrı ama ayrım yerinden birleşik...