Kitap biraz pahalı eğer durumunuz el veriyorsa bence kesin alın. Gerek kitapta anlatılan ilham verici kadınlarla gerek ilistrosyonlarıyla harika bir kitap.
"Birini görmek size iyi geliyorsa,onu dinlemekten,ona anlatmaktan hoşlanıyorsanız,çirkinliği,aptallıkları onu küçümsemenize yol açmıyorsa,güzelliği,zekası bir parça kıskandırsa da gurur duymanızı sağlıyorsa ,onunla abuk subuk konular hakkında bile sohbet etmek sizi rahatlatıyorsa, onu arama gereği duyuyorsanız, onu düşündüğünüzde yüzünüze rahat , geniş bir gülümseme yayılıyorsa sorun kalmamıştır;o kişi sizin arkadaşınızdır.
Sayfa 289 - Everest yayınları büyük boy·Kitabı okudu