Kitap her ne kadar edebi açıdan hoş olsa da kendini, varlığını kendi üzerinden değil, bir başkası üzerinden kuran, özbenliğini hiçe sayan hastalıklı ve zavallı bir kadını anlatıyor. Bu dünyaya ait olamayacak kadar ağır bir romantizm söz konusu.
Olay örgüsünü, kimin kim olduğunu tahmin edebildiğim için oldukça zayıf buldum. Kitap içerik olarak sade, boş zamanlarda okunabilecek sıradan bir kitap.
Gece SesleriAyşe Kulin · Everest Yayınları · 20125,7bin okunma