Çok nadiren hatırlarım bir kitabı okurken sıkıldığımı. Üstelik basit, bestseller tarzı kitapları da okumam. Nobel ödüllü olmasından dolayı bu kitabı okumaya karar vermiştim fakat tabiri caizse afakanlar bastı. Binlerce olay oluyor fakat hiçbiri bir sonuca bağlanmıyor. Ve sonraki nesillerin de isimlerinin öncekilerle aynı veya çok benzer olması romanı okumayı daha da zor kılıyor. Yine de bu yazara bir şans daha verip diğer eserlerini de okuyacağım...