Hakkında söylenecek çok şeyin olduğu ama nasıl ifade edeceğimi bilmediğim bir kitap. İktidar adı altında politikacıların kendi refahları uğruna halklarını nasıl harcadıklarını açıkça görebiliyoruz.
Okuması çok yoğun ve ağır bir kitaptı. Çoğu zaman içimi öyle kararttı ki devam etmek istemedim. Buna rağmen okumaktan keyif aldım, son derece gerçekçiydi.