Birşey farkettim ama ne kadar doğru bilemiyorum..
Bu mecrada genelde hayatının belli döneminde acılar çekmiş, sıkıntılarla hemhâl olmuş sonrasında da kendini kitaplara vurmuş, acılarını kitap sayfalarının arasında yaşamış, kimseye zararı olmayan insanlar var. (Ben de dahil..)