zeze

zeze
@zey_20
Kaybettiğinde değil, vazgeçtinde yenilirsin.
İnsanlar ikiye ayrılır. Birincisi, kaybettiğinde kes edenler; ikincisi kaybettiğinde kaybettiği yerden yeniden başlayanlar. Hayat denen bu zorlu yolculukta bazen düşer , bazen de kalkarız. Her düştüğümüzde yeniden kalkmayı öğrenmeliyiz.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"O zamana kadar bütün insanlardan esirgediğim alaka, hiç kimseye karşı tam manasıyla duymadığım sevgi sanki hep birikmiş ve muazzam bi kütle halinde şimdi bu kadına karşı meydana çıkmıştı."
Kim olursa olsun, bir insanın yaşamakla ölmek arasındaki büyük köprüde çabalaması korkunç bir şeydi.
Sen! yanımdayken o tozlu yollar aşk'a gider...❣ ~Toygar ışıklı
Müzik