İnsanlar ikiye ayrılır. Birincisi, kaybettiğinde kes edenler; ikincisi kaybettiğinde kaybettiği yerden yeniden başlayanlar.
Hayat denen bu zorlu yolculukta bazen düşer , bazen de kalkarız. Her düştüğümüzde yeniden kalkmayı öğrenmeliyiz.
"O zamana kadar bütün insanlardan esirgediğim alaka, hiç kimseye karşı tam manasıyla duymadığım sevgi sanki hep birikmiş ve muazzam bi kütle halinde şimdi bu kadına karşı meydana çıkmıştı."