zeze

zeze
@zey_20
Kaybettiğinde değil, vazgeçtinde yenilirsin.
İnsanlar ikiye ayrılır. Birincisi, kaybettiğinde kes edenler; ikincisi kaybettiğinde kaybettiği yerden yeniden başlayanlar. Hayat denen bu zorlu yolculukta bazen düşer , bazen de kalkarız. Her düştüğümüzde yeniden kalkmayı öğrenmeliyiz.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"O zamana kadar bütün insanlardan esirgediğim alaka, hiç kimseye karşı tam manasıyla duymadığım sevgi sanki hep birikmiş ve muazzam bi kütle halinde şimdi bu kadına karşı meydana çıkmıştı."
Kim olursa olsun, bir insanın yaşamakla ölmek arasındaki büyük köprüde çabalaması korkunç bir şeydi.
Bazen insan yok olduğu zaman mı var olur ?
Siz kıymet bilenlere değil, Kıymet koparanlara değer verdiniz.