Zey Er

Zey Er
@zeyer4
Hem benim daha umudum var. Sızlanıp yakındığıma bakma.
Reklam
Sevgi dedikleri bu iç karışıklığı, bu özlem mi yoksa?
İnsan geçmiş bir olayı kafasından kazıyıp attığını sanıyor. Değil. Tortuya benzer bir kalıntı var.
Aşk nedir? sorusuna verdiği, " Seversin, kavuşamazsın, aşk olur " cevabıyla karşılaştırınca ne kadar saçma geliyordu.
"Şunu da bir iyi belle: Benim için çok mühim olan, sana âşık olmak veya âşık olmadığımı bağırıp yırtınmak değildir. Aslolan, seni kırmamak, üzmemek, kaybetmemektir."
Reklam