“Burayı sevmiyordu, çünkü geceleri gökyüzüne bakarak yıldızları saymasına izin vermiyorlardı. Burayı sevmiyordu, çünkü yeşil ördeğini görmelerine izin vermiyorlardı. Burayı sevmemesi için var olan onlarca sebepten biri de şuydu; babası yoktu.
Tanrı ona acısındı.
Çünkü en kimsesiz galaksi bile bu kadar yalnız hissedemezdi.”