"...Ben dıştan dimdik dursa da duvarları içine göçmüş bir binayım. Alışmaktan korkuyorum, Kartal. Bu normal olan değil mi zaten? Her insan alışmaktan korkmaz mı?"
"Ben bale pabucuna bile sahip çıkamayan biriyim ama ona alışmıştım, sana nasıl sahip çıkacağım?"
"Beni kaybetmezsin, bıraktığın yerin neresi olduğunu unutursan, ben senin için baktığın yere gelirim," dedi kuru bir sesle.
"Seni kaybetmem," dedim, bir an bu dediğime kendim bile inanamadım ama inanmak istedim.
O benim için alışkanlıktan fazlasına dönüşmüştü.