Posta kutusundaki mızıka bana bir kitap okuyormuş hissi vermedi
Her elime aldığımda yanıma bi Dost oturmuş gibiydi
Dostla muhabbet ediyormuşum gibi
Bazı yerlerde bana akıl verdi, bazı yerlerde de ağlattı evet ama beni sevdiği için ağlattı.
Ben bu Dost'u çok sevdim.
Onunla muhabbetim hiç bitmesin istedim.
Bu Dostla tanışmanızı isterim.
Okumanızı dilerim.
Sevgilerimle .. :)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir insanın hayatındaki en önemli olay kendi benliğinin bilincine vardığı andır;
bu olayın sonuçları en büyük iyiliğe de yol açabilir,
en korkunç şeylere de.