zeyneB

İnsan bir kere tek başına kalmaya görsün! Nerde olsa tek başınadır.
Reklam
Bu kadar kanlı boğuşmalardan sonra biz hiçbir şeyi savunamamış mı olacaktık?

zeyneB

, bir kitap okudu
Puan vermedi·437 syf.·
2024 18. kitabı
Kemal Tahir
8.7/10 · 13,3bin okunma
"Gemide beyefendilere gerçekten ihtiyaç oluyor; bazen tutunmak için, bazen de sana refakat etmeleri için. Ayrıca onları faydalı hale getirmek şart, çünkü yapacak işleri olmazsa korkarım kendilerini öldürene kadar puro içerler."
"Korkmuyorum ama bana öyle geliyor ki cennette bile sizleri özleyeceğim."
Reklam