📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Sizden önce yaşayanlar, Kur'ân-ı Kerim'e Rablerinden gelen bir mektup gözüyle baktılar. Geceleri o mektubu okuyup üzerinde düşündüler; gündüzleri de ondan öğrendiklerini uyguladılar."
İstiyorum ki bana gelen kimse mutsuz dönmesin. Yüreğime giren umutsuz kalmasın. Karanlığımı gören ışık yok diye yoldan dönmesin. Acımı bilen beni oradan vurmasın. Samimiyetimi gören değerli olduğumu anlasın, sessizliğimi zayıflık sanmasın. Nahifliğim anlayışsızlıkla karşılık bulmasın.