Bir yerden sevmeye devam edebilir miydim?
Çünkü sevmek,yarıda kalan bir kitaba devam etmek gibi kolay bir iş değildi.
Ya hiç sevmemişsem bugüne kadar ?
Bir kitaba yeniden başlamak gibi,sevmeye yeniden başlamak pek kolay sayılmazdı herhalde .
Oğuz ATAY
"Her gün odamda oturuyor,kitap okumaya çalışıyordum.Bir tek harfini bile farketmeden sayfaları çeviriyor ,bazen dikkat etmeye azmederek baştan başlıyor fakat bir kaç satır sonra gene zihnimin başka yerlerde dolaştığını görüyordum."