Bu kitabı okumaya başlamadan önce bu kadar beğeneceğimi düşünmemiştim, özellikle bir arkadaşım "sakın başlama, çok sıkıcı bir kitap" demişti ve çok umutsuz başlamıştım kitaba şuan kitabın yarısındayım ve kitaba aşık oldum kesinlikle her evde olması gereken bir kitap diyor başka da bir şey diyemiyorum.