📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Harika ama harika olmuş. O kadar güzel ki.. insan 100 kere okusa sıkılmayacak. Ben şu anda 8. defa okuyorum. Herkese kesinlikle tercih ederimm.. Aksiyon, eğlence.. Resmen her şey var içinde..
Çok kötü bir kitapp.. Bana kötü geldi, sıkıcı idyorum başka birr şey demiyorum, ama ben Sefiller kitabını seviyorum, onu tercih ederim, bu kitabın eğlenceli olduğunu sanmıştım ama çok sıkıcıymış.