"Toprak Ana : Ey insanlar! Dağların, denizlerin ardında yaşayan insanlar! Neden savaşıyorsunuz? Toprak mı istiyorsunuz? İşte toprak benim. Hepinizin anasıyım ben ve sizler benim önümde eşitsiniz. Ben hepinizi kucaklayacak kadar sınırsızım." Daha önce , okurken bu kadar ağladığım bir kitap oldu mu, hatırlamıyorum.Savaşın geride bırakanlara etkisini iliklerinize kadar hissediyorsunuz. Kesinlikle okuyun. Mükemmel ve akıcı anlatımla bir solukta bitiyor :')