Hele Türkiye'de küçük bir çanta, hatta ekmek çalanlar hırsız olarak yargılanırken,devleti çalanlar yargılanmadıkları gibi iş adamı olarak da büyük itibar görürler.
Bizim emeğimizi sömürenler ise yiyip içiyor, eğleniyorlar, köpekler gibi zincire bağlı tutuyorlar bizi, cahil bırakıyorlar, hiçbir şeyden haberimiz yok.