Dişlerimle, şafağı sökmek isterken karanlığın göğsünden;
Gün ağarıyordu saçlarıma,
Tel tel,
Raylarımdan çıkıyordum,
Vagonlarım kopuyordu bir biri ardına,
Savruluyordum...
Kitaptaki hikayelerin hepsi çok güzel ve içerik bakımından farklı konuları ele almış. Vermek istediği mesajlar açık ve anlaşılır.Akıcı bir dilde sıkmadan ele alınmış bir yapıt. Çok severek okudum. Beni en çok etkileyen hikayeler: HASANBOĞULDU ve ISITMAK İÇİN. Mutlaka okunulması gereken bir kitap , tüm okurlara tavsiye ederim.
Tek başınasın. Yürüdüğün yol sadece sana ait. Bu yola eşlik edenler, sonra uzaklaşanlar ve zorluk çıkaranlar olacak ; fakat hepsi geçip gidiyor. O yolda kalan sadece sensin. Mutluluğunla ,hüznünle, kahkahalarınla, gözyaşlarınla ; yalnızca sen.