ZS

ZS
@zeyneppsglm
Yanlız yaşayan insanların,kendi içlerinde başlayıp biten eğlenceleri vardır.
Reklam
Çünkü sevmek,yarıda kalan bir kitaba devam etmek gibi kolay bir iş değildi. Ya hiç sevmemişsem bugüne kadar? Bir kitaba yeniden başlamak gibi,sevmeye yeniden başlamak pek kolay sayılmazdı herhalde.
Bir dostun varlığı güzel bir şeydir; fakat bir dosta ihtiyaç duymadan yaşayabilmektir önemli olan.
"Kaderinin şoförü sensin. Emin ol. Onu dram istikametine sürme. Biraz gül yahu! Vallahi değmez bu dünya "
Gecesi sünbül kokan Türkçesi bülbül kokan, İstanbul,İstanbul... Necip Fazıl Kısakürek
Reklam