Çünkü mutlusun, herkesin de derhal mutlu olmasını istiyorsun. Bir tek senin mutlu olman acı veriyor, ağır geliyor sana! Çünkü bütün gücünle bu mutluluğa layık olmak, belki de vicdanına huzur vermek için büyük bir şeyler yapmak istiyorsun! Azmini, yeteneklerini bir de senin dediğin gibi şükranını göstermen gereken yerde ihmalcilik yaptığın için kendine işkence etmeye nasıl hazır olduğunu da anlıyorum!