Şu zamana kadar kimi tanıdıysam hep bir yanlış yaptı kime güvendiysem sırtımdan bıçak sapladı ama artık hiçbir şeye üzülmüyorum sadece inandığıma üzülüyorum ama bütün bu olanların olması iyi oldu "NEDEN" mi çünkü "TECRÜBE" kazandım daha da yanmam artık...