Eğer bir gün Ay ortadan kaybolursa, denizin, gözyaşlarını saklamak için geri çekileceğini, rüzgarların dans etmeyi keseceğini, Güneş'in artık doğmak istemeyeceğini düşünürdüm.
"Yeryüzünde her şey yok olsa da bir o kalsa, ben var olmakta devam ederim; başka her şey yerinde dursa da yalnız o yok olsa, evren bana tümüyle yabancılaşır."
Ona olan aşkımı asla sözcüklere dökememiştim, ama eğer bakışların da bir dili varsa, dünyanın en aptal insanı bile onun için deli divane olduğumu anlayabilirdi.