Kitabı beğendim mi beğenmedim mi ben de anlamadım açıkçası, ama diyeceğim o ki çok akıcı bir kitaptı. İngiliz Dili Edebiyatı okuyan Ezel ve Nazlı bir ödev sayesinde birbirleri ile tanışıyorlar. Nazlı karanlık, tozlu geçmişini bir kenara atarak Ezel'in ona yarattığı dünyaya doğru gidiyor. Kitabı önerir misin diyecek olursanız bir şans vermenizi söyleyebilirim. Belki siz çok beğeneceksiniz, ama pek bana göre değildi. Aslında karanlık ama tatlı bir hikaye, çıkmazlarla dolu.