9yıl önce bi.arkadaşım tavsiye etmişti. Tabi o zamanlar kütüphaneden başka okuma yerleri bilmiyordum araştırmalarım sonucu bulamamıştım. Sonra birqün bi hastaneye gittim ve kütüphanesi vardı bende heyecan başladı otomatikman hemen raflara yöneldim ve buldum kitabi. 1haftaliğina ödünç alıp kitabı okuyup bitirdim. Kendi görüşümü belirtmem gerekirse ben bu kitabi çok beğendim. Aklımda çok fazla bir şey kalmasa da o mektuplaşmaları unutmadım hiç. Yoksulluk, çaresizlik ve Belinski'nin de dediği gibi "korkunç gerçeği göstermiş olduğunuz bu gerçeği sizin gibi genç birinin bunları yaşayıp yazması imkansız gibi. Ve siz büyük bir yazar olacaksınız" imzasını atan Belinski gerçekten de bunu bilmiş. Yıllar geçti ve dovstoyeski hala çok ünlü bir yazar. Keyifli okumalar dilerim..