Şükrü Erbaş sever misiniz? Çoğu kişinin sevdiğini düşünüyorum :)
Benim için yeri çok ayrıdır. En' iyi diyebileceğim bir yazar ve şairdir kendisi. Daha önce İnsanın Acısını İnsan Alır kitabını okumuştum. Şükrü Erbaş şiirlerini okurken içimde bir yerler ince ince sızlar her zaman.. /Her şiirde bir buruk dünya, her buruk dünyada bir şiir.
İnsan bir eksik sözdür, isminden de anlaşıldığı gibi derin manalar içeriyor diğer eserleri gibi.
Bu kitapta altını çizmediğim tek bir sayfa yok sanırım :) ve her eserinde her satırında Ömür Hanım'ı bulmak..
Bitmesini istemediğim bir kitaptı. Okumanızı gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum sevgili kitap severler.
Okurken sevdiğim cümleleri paylaştım. Ama paylaşamadığım o kadar duygu kaldı ki. Buraya da bir kaç alıntı bırakmak istiyorum.
"Annem benim
Neden yorgunluktan ve merhametten başka
Fotoğrafın yok evimizde."
"Her şeyi anlayan bir geçicilik acısı.
Bir çarmıhta yazmak.
Açık bir veda.."
"Değilmi ki gün akşamlı."
Lütfen siz hep yazın biz hep okuyalım.
Kaleminiz daim olsun
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!