Oda mı?
"Sence bir şans daha vermeli miyim Portuga?" "İnsanlar asla değişmez Zezé..." "Ama o?" "O da Zeze, o da."
Alıntı
Unut Zeze, bir faydası yok. Yavaş yavaş unutacak, unutacaksın,ileride hatırladığında her şey o kadar uzak gelecek ki acı duymayacaksın.
Sayfa 33·Kitabı okuyor
Reklam
" Unut Zezé bir faydası yok . Yavaş yavaş unutacaksın . İleride hatırladığında her şey o kadar uzak gelecek ki acı duymayacaksın . "
1000Kitap
Unut Zeze, bir faydası yok. Yavaş yavaş unutacak,unutacaksın..
Sayfa 33
+Biliyor musun Portuga, ben artık büyüdüm. -Bunu nereden anladın Zeze? +Eskiden göz yaşlarımı silerdim, şimdi beni ağlatanları...
Alıntı
“Nen var Zezé?” “Hiç. Şarkı söylüyordum.” “Şarkı mı söylüyordun?” “Evet.” “Öyleyse ben sağır olmalıyım. İnsanın içinden de şarkı söyleyebildiğini bilmiyor muydu yoksa? Bir şey demedim. Bilmiyorsa bunu ona öğretmeyecektim.
Alıntı
Reklam
Reklam