Ben bir İstanbul aşığıyım.Dar sokaklarını eski evlerini yaşanmışlıklarını seviyorum. Kitap okumayı ise geç keşfetmiş biriyim. Kendini tamamlayan bulmaya çalışan bir garip yolcu gibi
@fotograf_makinesi41
"İki alem vardır :
İlki varlık âlemi , ikincisi mana âlemi.
Varlık âlemi gündüz gibidir , olanı biteni açıkça görürsün, kendini kolayca ele verir. Mana âlemi ise gece gibidir, onu bulmak için mutlaka gönül ışığını yakman gerekir. "
Sen varsın diye içimde
Kendime iyi baktım
Derinlere pıhtılaşmış damarlarımın
Oraya gömmedim
Gitmiş olsanda benden
Seni sakladığım atmaya kıyamadığım
Tüm anıları
Rengarenk boyadım
Süsledim
Kalbimin yanında hep taşıdım
Giden yol almıştı
Geri de kalan bana ise
İçimde senli dünyaları inşa etmek kaldı