Kesinlikle mükkemmel bir kitap. Sonu her ne kadar çok hazin olsa da her sayfasını sabırsızlanarak okudum. Dilerim ülkemde böyle harika yazarlar hiç bitmesin..
Üslubunun o kadar güzel olup da içeriğinin iğrenç olduğu bir kitap.. Okurken adeta midemin bulunduğu yerler vardı. Olay örgüsü , üslup kesinlikle vasatın üstü ama kullandığı iğrenç cümlelerle yazar bunları gölgeliyor.