...Ağlamak, uğradığımız felaketlere karşı vücudumuzunda kalan son kuvvetin bir feryadıdır. Ağlayamadığımız zamanlar bizde o gücün de mahvolduğu vakitlerdir ki onun yerine geçen acılı bir sükunet, en şiddetli acıların oluşturduğu gözyaşlarından bile daha yakıcıdır...