Psikolojik Savaş kitabının 2002’de yazılmış olması sebebiyle (İnternetin yeni yeni yaygınlaştığı dönem), sosyal medyanın olmayışından mı, algı yönetimi ve psikolojik savaş gibi kavramların bugünkü kadar somut örneklerle bilinmediğinden mi , artık bu konularla ilgili daha fazla bilgiye sahip olduğumdan dolayı eleştirel yaklaştığımdan mı bilmem Yazarın Bazı cümleleri abartı, hatta çarpıtma gibi geldi. Ve yazarın bir cümlesi bile bana böyle hissettirdiğinde, artık diğer cümlelerin doğruluğundan da şüphe ediyorum..
Ayrıca bazı cümleleri akademik.. nasihat.. yorum karışımı olduğundan, tespit mi yapmış yorum mu anlamadım,
Kitapta Eski düşünürlerden sert ifadeler alınıyor (örneğin Le Bon gibi). Hemen ardından modern bir yorum geliyor. Arada “bu dönemsel bir görüş” diye açık bir sınır her zaman net çizilmiyor. Bu da okuyucularda “yazar bunları kabul ediyor” hissi yaratabiliyor.