zgak

@zgak·
·
sabitlendi
Çok şey öğrendim geçen üç yıl boyunca Balkona yorgun çamaşırlar asmayı Ki uçlarından Çile damlardı. Güneşte nane kurutmayı Ben acılarımın başını Evcimen telaşlarla okşadım bayım Bir Pardösüm bile oldu içinde kaybolduğum İnsan kaybolmayı ister mi? Ben işte istedim bayım Uzaklara gittim Uzaklar sana gelmez, sen uzaklara gidersin Uzaklar seni ister, bak uzaklar da aşktan anlar bayım
Sayfa 36·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam

zgak

, bir kitabı okumaya başladı
Sadık Hidayet
6.9/10 · 36,7bin okunma

zgak

, bir kitap okudu
Puan vermedi·144 syf.·
52 günde okudu
·
2026 31. kitabı
M. Kemal Sayar
9.3/10 · 979 okunma
Akıp geçen öyküleri özlemişiz
Puan vermedi·126 syf.··
2026 28. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 06 Haziran 2026 00:00
Def ve mendil öyküsü son kısımda adeta ışık gibi parlıyor. Her öykü, ortalamanın üstünde tat bırakıyor gerisinde. Naif ve güzel işlenmiş cümleler ile kâh oraya kâh başka yerlere savruluyor gönlünüz.. Alıntı: * O, evdeki herkesin yükselen alçalan duygularının çarptığı bir iskele, günün ilk öfkelerinin, ilk telaş kabartılarının ve yolunu kaybetmiş serseri mayın lafların yapıştırıldığı bir hınç duvarıydı adeta. *
Edebiyat
Def ve MendilAyşe İlker · Ötüken Neşriyat · 202215 okunma