Sen,beni asla,asla tanımayan,bir su birikintisinin yanından geçercesine yanımdan geçip giden, bir taşa basarcasına üstümden geçen,hep,ama hep yoluna devam eden ve beni sonsuz bir bekleyiş içerisinde bırakan sen,kimsin ki benim için?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Beşinci mumu aldım ve buraya,sana yazdığım mektubun yanına koydum.Çünkü ruhumun çığlıklarını bastırarak,ölmüş çocuğumla yalnız kalmamak ve bu korkunç saatlerde seninle konuşmayıp da kiminle konuşabilirim.