zehrabkn

zehrabkn
@zhrbkn
Belki de so­nunda her şey yoluna girecekti.
Reklam
....tek bir isteğim kalmıştı: Beklemenin verdiği acıdan kurtulmak.
Neden, birini çok sevmek, aynı zamanda o insanı derinden yaralamakla aynı olsun ki? Yani eğer öyleyse, birini çok sevmenin ne anlamı var ki? Neden öyle bir şey meydana gelmek zorunda?
Dağan Kitap
1000Kitap
Mesafenin uzaklığına pek güvenmesen iyi olur.
Dağan Kitap
1000Kitap
Beni anımsamanı istiyorum. Yalnızca senin anımsaman yeter. Başkalarının unutması hiç umurumda değil."
Dağan Kitap
Reklam